četrtek, 18. januar 2018

Bio deodorant - objava 3/52

Vsi stremimo za naravnim. Želimo si čim manj kemikalij, dodatkov, arom. Tako v prehrani kot tudi v kozmetiki, čistilih, materialih ...

Eden od proizvodov, ki jih redno uporabljamo in kljub iskanju po trgovinah, neke hude izbire naravnih zadev ne najdem. Pa da bi bilo še učinkovito. Vsi aluminiji ipd. gotovo koži ne koristijo. In počasi pronicajo v naše telo in se nalagajo. In pri dveh najstnikih pri hiši: ... pa saj si predstavljate.

Nakar sem med prazniki naletela na recept (POVEZAVA).

In sem si s Sončico rekla, pa poskusiva.


Sestavine so bile vse doma - uporabite žličke ali poglejte TOLE:
  • 1 skodelica (cup) kokosovega olja (pribl 200 g)
  • 6 jušnih žlic (table spoon) sode bikarbone (pribl. 60 g)
  • 6 jušnih žlic (table spoon) koruznega škroba (uporabila sem Gustin) (pribl. 60 g)
  • 2 jušni žlici gline (bentonite) - to sem imela doma - ni pa obvezna sestavina, jo lahko dobite (npr. TUKAJ - nisem še naročala in ne garantiram)
  • 30 kapljic eteričnega olja (jaz sem dala čajevec, ker ima antibakterijske učinkovine; za malo arome pa še sivko in rožmarin)
Naredila sem pol recepta za začetek.


Sestavine zmešaš nad soparo, naliješ v posodice in ko se strdi, s prsti nanašaš po pazduhe. Lahko pa naliješ tudi v prazne embalaže za deodorant v stiku. Jaz nisem imela nobene, saj sem do sedaj uporabljala rolone.






In učinkovitost? Neverjetno! Res neverjetno! Pri nobenem od domačih uporabnikov nisem zavohala neprijetnega vonja, pa imam zelo dober in občutljiv nos. Sončica je aktivna plesalka, ki je vedno po treningu kar "pridišala", odkar uporablja ta deo, pa o tem ni niti sledu. 

Zveni kot TV prodaja, kajne? 

Poskusite. 
"objava 3/52"

2 komentarja:

  1. Sliši se ful dobro. Bo treba poizkusit.
    Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res deluje. Hvala za komentar. Sem šele zdaj opazila.

      Izbriši

Veselim se vaših komentarjev.