nedelja, 10. februar 2019

Avstralija - 1. dan (Letališče Marco Polo Benetke - letališče Hamad Doha)

To je prva objava o naši družinski pustolovščini - potovanju v Avstralijo za 34 dni. Želja je pri nas zorela že nekaj let, saj imamo v Avstraliji precej sorodnikov. Karte smo kupili že junija, torej pol leta pred odhodom. Odločili smo se za Qatar Airways, ki je bil ugoden in je na zelo dobrem glasu po uslugi. Po nakupu kart si lahko urejaš želje po sedežih, hrani. Na telefon pa pozneje dobivaš tudi razna obvestila o prijavi na let, prtljagi, zamudah ...
Cena povratne karte od Benetk do Melbourna je bila 1040 € na osebo. Qatar leti tudi iz Zagreba, povezava je od tam boljša (manj čakanja v Dohi), a zaradi letnega časa nismo hoteli tvegati zasneženih cest in težav pri prihodu v Zagreb. Se pa mnogi odločajo za polet z Emirates, saj ima družba pisarno v Ljubljani, Qatar pa praktično nima nobene podpore, razen po elektronski pošti, ki je pa ne bi ravno pohvalila. Za dodatne informacije, ki sem jih prosila, sem prejela telefonski klic iz Poljske.

Po intenzivnem pakiranju in čustvenem slovesu smo varno prispeli na letališče Marco Polo v Benetke (Hvala, M!).
Po uri čakanja se je odprlo okence za prijavo in oddajo prtljage.

Vse je izgledalo v redu, ko - o, groza!!!! - nekaj ni bilo v redu z moževo vizo za Avstralijo. Izkazalo se je, da sem ob zaprositvi za vizo številki potnega lista dodala eno številko: namesto 13384..., sem zapisala 133384.... Vsi ostali podatki so bili v redu, a gospa na okencu vizo preveri po številki potnega lista.
In v bazi ni bilo potrjene vize za prihod v Avstralijo. In tako tudi ne dovoljenja za vstop na letalo (za natis kart).
Panika!!!! Prijazna uslužbenka je ponudila, da nam bo naredila novo vizo, jaz sem sicer predlagala, da lahko z geslom vstopim v prijavo in podatek popravim na obstoječi vizi, a sem vseeno zadevo prepustila letališkemu osebju. Po treh poskusih in pol ure nervoze, uslužbenki ni uspelo zadeve urediti.
Potem sem šla v akcijo jaz, sicer bi dejansko ostali doma!!! Odprla sem mojo črno knjižico z gesli. Prijavila sem se v bazo vloge za vizo preko interneta, podatek popravila in v pol minute prejela mail, da je podatek popravljen. Hitro smo odšli k okencu za prijavo, kjer je uslužbenka ponovno vnesla podatke o možu, za rezervo poklicala nadzorno uslužbenko, ki je vse preverila in natisnjene so bile letalske karte (boarding pass) do Melbourna. Ni potrebno omenjati, da se kot "panic momster" nisem pomirila še nekaj ur ... (Če pa danes vprašate mojega dragega, vam bo povedal, da sem ga hotela pustiti doma ...)

Sledil je carinski pregled in kontrola potnih listov. Velika gneča, precej neprijazno osebje.

Potem pa vstop na letalo. Luksuz. Odlična hrana, prigrizki, kava, sladice, ena vodka za živce in televizija ...

Vozili smo se 5 ur in pol, na približno 11 km višine, s hitrostjo okrog 900 km/h. Letalo je bilo Airbus A330, ki sprejme 260 potnikov, pri oknu pa sta dva sedeža, tako da smo sedeli pa dva in dva. Vmes spremljaš polet na ekranu (hitrost, višino, zunanjo temperaturo, čas do prihoda ...) Imaš na voljo veliko bazo filmov, nadaljevank, risank, ...

In če prijazno vprašaš, lahko dekice z letala dobiš za domov!

Uživanje!

Lep pozdrav z letala ...

od pustolovske družine

👉Naslednja objava: Kako preživiš 21 ur (+ 4 ure) na letališču v Dohi ...



Drobni tisk:


Pred odhodom v Avstralijo potrebuješ:



- veljavne potne liste (vsaj 6 mesecev še veljajo)

- turistično vizo (eVisitor); pridobiš jo na spletni strani: https://online.immi.gov.au/lusc/login (kjer si ustvariš uporabniški račun z geslom, ki je meni prišel izjemno prav!). Izpolniš vlogo za vsakega družinskega člana posebej in dobiš vizo na elektronski naslov. Pametno si jo je natisniti in kot zgoraj napisano, desetkrat preveriti podatke - naj to naredi še en par oči ;) viza velja tri mesece.
- če boste v Avstraliji vozili, si morate narediti mednarodno vozniško dovoljenje - to uredite na najbližjem AMZS; strošek okrog 25 €;
- smiselno si je narediti zavarovanje Riziko odpovedi pri CORIS-u. Plačaš 4% vrednosti npr. letalskih kart, najema avtomobila, najema nastanitve. Je pa treba to zavarovanje izvesti v roku 48 ur od plačila računov teh storitev. V primeru, da npr. zaradi bolezni potovanje odpoveš, dobiš povrnjene vse stroške.
- turistično in zdravstveno zavarovanje za tujino - jaz sem se odločila za AS Tujina, ki je bila po mojem mnenju ugodnejša kot CORIS; za družinsko zavarovanje za 4 osebe za več kot 1 mesec, sem plačala 130 €, kritje za zdravljenje pa je bilo 300.000; vključuje pa tudi zamude in izgubo prtljage in še mnogo drugega. Ker je eden od naših kovčkov zašel in prišel dva dni za nami, mi je pripadala odškodnina 200 € na osebo. V času "brez kovčka" nakupiš stvari, ki jih potrebuješ in z dokazili dobiš te stroške povrnjene.
- nekaj gotovine v AUS
- bančno kartico (jaz sem imela Viso Aspire in Viso Electron. Prva je delovala povsod, druge pa na veliko krajih ni zaznalo. Delujejo pa kartice kot Credit Card in v nekaterih trgovinah/lokalih za to vrsto kartice zaračunajo provizijo (npr. v Aldi, kot naš Hofer 1,5%). Dvigovanje na bankomatu tudi vzame nek pavšalni znesek okrog 2,70 €. Ne se čuditi, da včasih sploh ne potrebuješ PIN številke, tudi do nakupa 100 AUS.

Letališče Marco Polo




Sončni zahod ob vzletu

Beneška laguna


Večerja

Pogled na velika mesta na Bližnjem vzhodu
















Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.