nedelja, 23. oktober 2011

Če pa sem jim obljubila ...

Moja sončica je svoj zvitek seveda odnesla v šolo. In je bil enemu fantu všeč. "Saj ti ga lahko moja mama naredi!", je bil njen komentar. In da bi bila še bolj prijazna - pri sedmih letih si ne smeš privoščit, da bi se fantom zamerila - je to rekla še dvema fantoma. Saj mi ni težko, res ne, a sem ji skušala razložit, da drugim ne bo prav. "Če pa sem jim obljubila ..."


In sem se lotila. Ta čudovit vzorec polžev (paisley) me je tako zelo očaral, da sem ga pri odprtinah za barvice, kjer je  skrit, celo nadomestila z nekim drugim blagom. Za barvice blaga nisem nabirala in gredo res tesno noter. Za zapiranje pa sem kupila elastike za lase (2,90€ za 24 kom.) in se res lepo obnašajo. Ravne šive sem lepo šivala na karo blagu in tudi luštno izgleda.

Če ste pozorni, so zvitki štiri, enega smo vmes oddali (še enemu) fantu , ki je bil na obisku. Naša punca si res pripravlja teren. Ati, mami, kar pripravita se!


3 komentarji:

  1. Ohh, to pa poznamo :) Ko je otrok nad nečem tako navdušen, da hoče, da imajo to tudi drugi:)
    super srajčke za barvice si naredila, prav gotovo jih bodo novi lastniki imeli radi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdravo. Kaj mi lahko zaupate prosim razdaljo med predalcki? Za barvice mislim, da ne padajo ven?

    OdgovoriIzbriši
  3. Šivaš na razdaljo dober 1 centimeter, zgornje blago pa malo "nadržiš", približno 1,5 cm, da nastane tunelček. Je pa vse odvisno od elastičnosti blaga. Pa ravne črte je težko do konca "držati".
    Tale gospa je zadevo zelo dobro razložila: http://blog.lovemesew.co.uk/2013/09/27/how-to-make-a-coloured-pencil-roll/

    Uspešno delo želim!

    OdgovoriIzbriši

Veselim se vaših komentarjev.