nedelja, 11. februar 2018

Nova temperaturna dekca - objava 5/52

Tudi letos sem se je lotila. (Lanska je končana, a delam še zadnje mukotrpno opravilo: všivanje končnih niti ...)


In ker nisem pravočasno začela, si izbrala in naročila pravih odtenkov volne, zdaj hitim.


Nekaj vrstic sem v zamudi, a se mi zdi, da je že čas za objavo. (Kar preštejte vrstice, sem nekje 28. januarja ... - vrnitev v preteklost ;) )

                                                        

Tokratna bo v bolj v rumeno rdečih barvah, vzorec pa je malo bolj lahkoten, neka verzija školjčnega vzorca ("shell stitch").


Pripravila sem si tudi kartonček z barvno paleto, kamor sem navezala vzorčke volne, da jih imam vedno pri roki.


Še bolj pa je pomembna razpredelnica s temperaturami, ki jih kot lani povzemam po naši uradni vremenski postaji. Tudi letos je zame "merodajna" povprečna dnevna temperatura.


Tudi naša Sončica se je lotila dekce, a o tem kdaj drugič.

"objava5/52"


2 komentarja:

  1. Videti je zelo lepa. Koliko bo pa velika na koncu leta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lanska je dolga približno 3 metre in pol, 1 cm na dan. Letošnji vzorec je morda malo "nižji". Hvala za komentar. Sem šele zdaj opazila.

      Izbriši

Veselim se vaših komentarjev.