nedelja, 15. september 2013

Kvačkani copatki

Tile so nastajali kar nekaj časa. Vmes sem celo pozabila, s katero številko kvačke sem jih kvačkala in je bil drugi malce manjši, tako da sem morala začeti znova. Zdaj sem si vse zapisala, a sem isto napako kljub temu ponovila s copatki za mojo Sončico ...
Naletela sem na množico čudovitih shem za kvačkanje na strani Giftjap in ti copatki so mi res padli v oko. Obrobo sem sicer predelala, pa tudi gumbek je bolj po moje.







So pa copatki volneni, čudovito topli in primerni tudi kot notranji copat za gumijaste natikače.


Shemo vam tudi delim in upam, da s tem ne kršim kakšnega zakona?



Še košarica iz vrvice je nastala poleti in sem jo fotografirala.



2 komentarja:

  1. Res so lepi,in verjamem,da tudi topli.

    OdgovoriIzbriši
  2. ojla super so :)jaz sem tudi ravnokar naredila črne poglej si :)delam jih pa kr po filingu po domače:)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se vaših komentarjev.