ponedeljek, 4. marec 2013

Ta bo moja

Raziskovala sem po spletu in naletela na zelo enostavno torbo, s katero lahko eksperimentiraš, saj naj bi bil spodnji del iz recikliranega puloverja. Tukaj so navodila.




Ko pa sem ukrojila zgornji del iz blaga s sovicami, se mi je moj star, razvlečen siv puli zdel preveč vsakdanji. Zato sem spodnji del urezala iz roza žameta, ki je že dolgo sameval na polici. Spodnji del sem ukrojila malo širše in ga rahlo nabrala, da dobi volumen. Notranjost je bela, s sovjim žepom.
Dodala sem še pentljo iz rips traka, da pridobi damski izgled.


Ročaj je dovolj dolg, da bom torbo lahko nosila čez ramo.


Pa še eno sovjo majico imam, tako da bo izgled popoln. Ko se bližaš štiridesetim, se moraš za svoj izgled pošteno truditi. Pa čeprav s sovami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.