nedelja, 18. september 2011

Nevihta po zatišju

Po zatišju sledi nevihta - res je bila nevihtna sobota - od moje singerce se je kar kadilo. Izkupiček dneva v nadaljevanju.

- Left Bank Granny Bag -2x
- otroški predpasnik - 3x
- sobe v razsulu - vsaj 3x.
- zlikano in oprano blago - velik kup.

Zdaj pa resno. Torba (oziroma obe verziji) sta iz knjige Carry Me - prva iz karo blaga z modro podlogo. Precej enostavna torba, tudi kar velika in prostorna. Druga verzija je bolj podobna originalu z naslovnice knjige, saj je črtasta s cvetlično podlogo. Moderni vzorci s klasičnimi cvetličnimi vzorci so si kot usojeni.





Tri predpasniki pa so bili narejeni za darilo in so mi vzeli več časa kot obe torbi skupaj. Zakaj? Ker sem vse trake za zavezovanje morala sešiti - nujen nakup traka. In pravzaprav sem zadovoljna samo s kitty predpasnikom. Vile so se po pomoti urezale "poprek", žep na traktorju je postrani, na splošno pa kroj ni ok. Imela sem pravega, a ga nisem našla, zato sem s spleta potegnila enega - izkazalo se je, da je zgoraj preširok in seveda se zadevo pomeri, ko končaš vse tri ;( ... 
Kroj  sem popravila in ga spravila ...



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.