sreda, 10. januar 2018

Bullet journal ali planer - objava 2/52


Bullet journal je razmeroma mlad pojem, ki bi ga lahko prevedli kot dnevnik z alinejami.

Pa alineje sploh niso tisto inovativno, kar ga dela posebnega. Zame je posebno to, da si ga oblikuješ sam - malo za naprej, v detajle pa sproti.

Lotila sem se ga že za leto 2016 in 2017, zdaj pa si oblikujem tekočega, novega.

Je pa dokaj preprosto:

- nabaviš si zvezek (najbolje A5, lahko s črtami, brezčrten ali karo; idealen pa je tisti s pikicami - nekako "uraden za bullet journal" - Leuchtturm1917 ; ki pa se ga pri nas skoraj ne da dobiti, lahko pa ga naročite prek spleta. Pikice lahko povezuješ v črte, kvadrate, okvirček, zato je tako uporaben).

- začneš z oblikovanjem:
  • letni koledar,
  • koledar po mesecih,
  • koledar po tednih in dnevih: znotraj teh lahko beležiš količino popite vode, vreme in temperature in seveda opravila,
  • stran z različnimi izzivi (npr. rekreacija, ...),
  • stran s prebranimi knjigami/ogledanimi filmi ali željah za naprej,
  • stran s kontakti ...
 







Opravila so praviloma označena s posebnimi znaki:
  • opravila
  • dogodki
  • sestanki
  • opombe ...
in glede na opravljeno potem:
  • opravljeno
  • preloženo
  • odloženo/preklicano
Lepa slika tega je TU.

Tega se nisem lotila tako natančno. Če sem opravila, sem naredila spredaj kljukico, če nisem opravila, sem prečrtala, preloženo pa sem označila s puščico in datumom.

Opravila po dnevih sem razdelala po barvah:
  • rdeče za službene aktivnosti,
  • zelene za zasebne,
  • modre pa za dejavnosti in obveznosti otrok.

Ves dnevnik sem skušala narediti pisan in sem barvala in podčrtovala, včasih tudi risala s s svojimi omejenimi sposobnostmi. Idej pa je na spletu malo morje.

Več o tem je zapisala Lucija Čakš - POVEZAVA.

"OBJAVA 2/52"

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.