četrtek, 4. oktober 2012

Tisk na blago

s tiskalnikom!


Nekoč sem obljubila to objavo. Zdaj imam minutko časa.
Na blago lahko tiskamo tudi s tiskalnikom. Na bombažni tkanini je zadeva precej obstojna, če jo prelikamo, na sintetični se ob stiku z vodo razpacka. Torej, uporabite namenu primerno.



Najprej si v slikarskem programu ali v urejevalniku besedil pripravite, kaj želite na blago natisnit. Izrežite kos  "freezerpaper", velikosti natančno A4. Nikar zdaj ne prenehajte brati, če tega papirja nimate. Naročila sem ga preko e-baya, zanj plačala 7€, pa še 7€ za poštnino, potem pa odkrila poceni domačo različico. Lahko uporabite papir iz delikatese, ki ima na eni strani tanko plastično folijo, nekateri rjavi ovojni papirji tudi imajo takšno prevleko, zagotovo in preizkušeno pa so za to opravilo uporabne poštne kuverte z mehurčki, ki jim plast z mehurčki odtrgate.
Skratka, izrežete ta plastificiran papir velikosti A4, ga postavite na kos blaga s plastično stranjo na blago in čez polikate. Papir se bo na blago prijel - zalepil. Obrežete blago, ki sega čez rob (obrežite vse nitke, ki visijo, ker bo sicer zapackano) in že imate A4 kos blaga. Tako prelisičite tiskalnik, ki, butast, kot je, misli, da je v zobe dobil papir. In že lahko tiskate. Pazite le, da list obrnete na pravo stran v tiskalnik. Sicer pa, možnosti so samo dve ;)

 



Papir nato le še odtrgate od blaga in postali ste tiskarska diva! Uspešno tiskanje vam želim!
Freezer paper in domače različice pa lahko uporabite še za mnoge ustvarjalnosti - KLIK.



4 komentarji:

  1. ooo hvala za objavo! Jutri letim v London in bom tale Freezerpapir sigurno kupila ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj bi ti še kaj naročila, London je meka za ustvarjalce ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ne vprašaj, pozabila sem :((
    Tako sem jezna, da si sploh ne oprostim :/
    Sicer pa....kakor zdaj berem...inkjet tiskalnik moraš imeti, a ne? če je tako, potem sem malo potolažena hiihi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti oprostim, pa tudi ti si oprosti. Veš koliko mehurčkastih kuvert kupiš za ta denar! Če pa uporabiš rabljene, pa sploh prišparaš. Kot reče moja soseda: "Nisem škrta, sem skrbna!" Ja, potreben je inkjet tiskalnik. Laser bi se zbrisal.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se vaših komentarjev.