ponedeljek, 31. oktober 2011

Še ena kljukica ...

... na seznamu opravljenih izdelkov. Že od septembra se pripravljam na izdelavo dveh posebnih darilc za dve posebni gospe, ki dan na dan skrbita za moje psihofizično stanje. V mislih sem imela dve srčkani toaletni torbici in po občudovanju tutoriala pri Quiltsalott sem se odločila. Nastali sta dve polkrožni torbici iz zanimive, dokaj klasične izbire blaga.



Zanimivo pri teh torbicah je, da sta skoraj v celoti sešiti na roko (samo prvi šiv obrobnega traku je našit s šivalnim strojem). Zakaj na roko - ker ne gre drugače. In ker ne bi bilo lepo. In ker sem se ob šivanju drobnih šivov počutila res kot v starih časih, ko so šivali in vezli v dolgih večerih; celo zlezli na kuhinjsko mizo, da so bili bliže luči ...
 


Skratka, da se ne zapletem, izdelek je primeren za darilo, dodala sem tudi podlogo, ki v osnovnem kroju ni predvidena in jo (spet) našila na roko.

Za drugo darilce pa je nastal še en zvitek za barvice.


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.