torek, 25. oktober 2011

Dežela konjičkov

Saj se spomnite Očarljive Beti? In Rdečegrivega? Že pred skoraj dvema letoma sem pri polni zavesti obljubila dvema deklicama (ki sta zdaj že dekleti!), da jima sešijem nekaj sorodnega. Odlašanje se je zavleklo do preteklega vikenda, ko sem obljubo izpolnila.
Nastali sta dve prijetni kobilici, ena črna z roza grivo - ta je delno sešita dolgo čakala v predalu; druga pa roza z rdečo grivo, ki je precej večja. Odkar sem sešila prvo, sem namreč pozabila, da ima kroj že vključene dodatke za šive, zato so kroji ob vseh robovih večji za centimeter. Rožnati je ime Neli, črni pa Fani.




S polnilom sem se znašla po svoje - skoraj cela blazina iz IKEE je šla v večjega konja, v črnega malo manj.


Preden sta konjička odpeketala po svoje, sta si z bratrancem Rdečegrivim in sestrično Očarljivo Beti privoščila pravo angleško čajanko ob petih. Srečno pot!

2 komentarja:

  1. Uf,kakšna dobra družba griv in kopit se je znašla pri čaju ;) .

    Čudoviti,vsi po vrsti.


    lp

    OdgovoriIzbriši

Veselim se vaših komentarjev.