torek, 10. julij 2018

Predpasnik - super hiter in enostaven - "objava 20/52"

Tile trije so bili narejeni v dveh urah.


Tako hitro, da sem jih uspela fotografirat šele, ko so bili dokončani.


Vsak je narejen iz ene hlačnice kavbojk.
Pred kratkim sem si namreč naredila dvoje kratkih hlač (beri: odrezala hlačnice kavbojk) in hlačnice so počivale na kupu za reciklažo.


Ideja je priletela z davno pozabljenega bloga A girl and a glue gun; objava o predpasnikih: Levi Apron.

Potrebuješ še kos živahnega blaga za obrobo; lahko pa tudi kupiš obrobni trak. Jaz sem šla tako daleč, da sem na Ali-ju naročila napravo za izdelavo obrobnega traku (všrek traka, kot mu rečemo pri nas). Paket še ni prispel, zato sem trak rezala in likala ročno.



Naredila sem še žepek z enako obrobo in že jih lahko uporabljam.

Navodila sledijo v kratkem, saj sem dobila že nekaj naročil.

"Objava 20/52"

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.