sreda, 28. februar 2018

Blazinice za obraz - objava 6/52

Pravzaprav blazinice (vatke) za čiščenje obraza, za odstranjevanje ličil.

Upam, da nisem edina, ki se zvečer napol v spanju zvleče s kavča proti spalnici in po poti zavije v kopalnico. Seveda komaj čakam v posteljo, zato mora biti odstranjevanje ličil hiter postopek. 

Seveda sem imela tudi zgledne faze: čistilno mleko in tonik za kožo; razne čistilne vodice, pene, micelarne vodice, olja za čiščenje ... In potem so se nenadoma pojavili mozolji okrog ust.

"O, groza, mozolji po štiridesetih ..." Seveda sem jih najprej pripisala čokoladi, potem sušenim mesninam ... in potem malo testirala. 

In ugotovila (malo mi je pomagal tudi Google in Pinterest), da je v vseh teh čudežnih čistilih za obraz sestavina SLS (sodium laureath sulfate) in njeni sorodniki. To je detergent, čistilo, ki čisti in se peni.

Najdemo ga v večini tekočih mil, trdih mil, šamponov, zobnih past ...
S čiščenjem draži kožo in v mojem primeru do te mere, da povzroči manjša vnetja v obliki mozoljev, ki izgledajo kot rdeča obroba okrog ust - dermatitis. Testirala sem nekajkrat in zase to dokazala.

Zato sem iskala bolj bio rešitev, iz enostavnih sestavin in brez nepotrebnih dodatkov. Pripravila sem si blazinice za odstranjevanje ličil.

Sestavine:

  • otroško olje (v prihodnje ga bom zamenjala s kakšnim drugim oljem, saj ima tudi ta neljube dodatke)
  • kokosovo olje
  • destilirana voda
  • bombažne vatke - blazinice




Postopek in količine:

  • 120 ml destiliranevode
  • 1 jedilna žlica kokosovega olja
  • 1 jedilna žlica otroškega olja
Kokosovo olje raztopimo na sopari in zmešamo z vodo in otroškim oljem. V kozarček s pokrovčkom natlačimo bombažne blazinice (v kozarček jih gre cel paket, ne moreš verjet!) in prelijemo s pripravljeno tekočino. Tlačiš jih postopno, da se napojijo s tekočino.


Kozarček postaviš v kopalnico in zvečer z eno ali dvema blazinicama očistiš obraz. Urejeno v trenutku in nobenih mozoljev ali draženja kože.

Poskusite!

"Objava 6/52"

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.