torek, 23. avgust 2016

Torba za armafleks - iz pulija

Najboljše ideje se rodijo v zadnjem trenutku!

Odpravljali smo se na dopust in naš najmlajši si je za na plažo pripravil armafleks. Da blazine ne bi na plažo nosil v roki, sem se namenila sešiti vrečo - nahrbtnik. Za tulec - valj sem nameravala uporabiti material iz vreče z oblačili za reciklažo, npr. iz kakšne majice. Naredila bi še dno - krog in naramnice.

Tako sem iz vreče izvlekla star elastičen rjav puli in wow - zakaj bi šivala dno, če lahko ovratnik polkrožno zašijem (dva polkroga = krog) in dobim dno.



 





No, in še naramnice - pa saj so tukaj rokavi - prišila sem jih na spodnji rob - tik nad robom majice; v sam rob sem napeljala vrvico in torba je končana!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.