sobota, 24. avgust 2013

In kaj si počela med poletjem?

Kvačkala.
Dobesedno.

Otrokoma namreč vedno, ko ne počneta nič, oziroma izgubljata čas, rečem, če kvačkata ... In jaz sem poleti kvačakala. Začetniško, a toliko bolj navdušeno, da ne rečem obsedeno. Kvačkala sem na balkonu, na kavču, ob kuhinjskem pultu, v postelji, na ležalniku, na plaži ... povsod.

In nastalo je nekaj drobnarij:














Obsedenost pa še traja. Morda nastane še kaj; lepšega in bolj dodelanega.

5 komentarjev:

  1. Pridna, lepe stvari so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako lepe stvari si nakvačkala. Začetniško? Ni videt. Tale modra torbica je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni ni videti začetniško. Zelo lepi torbici, pa prtiček. Super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem za spodbudne komentarje. Se trudim, da sem natančna in več razpletam, kot kvačkam. Potrebujem pa še precej "kilometrine". Lepo se imejte.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej punca uspeva ti maximalno:)super:)

    OdgovoriIzbriši

Veselim se vaših komentarjev.