torek, 20. december 2011

Nizki start

Saj se tako reče, ko se pripravljaš na dirko? No, dirka se je začela. Od petka je nastalo kar nekaj zadevic; ene bolj, druge manj posrečene. Ene nujno potrebne, druge morda za ogrevanje.
Najprej sta v petek nastala dva nova zvitka za barvice, eden za darila, drugi za našo Sončico, ker je svojega zelenega malce poškodovala in se ga naveličala. Roza blago je malce elastično in mi je povzročilo kar precej preglavic.



Druga zadeva je bil naš venček za vrata. Seveda je prav, da je iz blaga. Osnova je iz stiropora, naredila sem zareze in delčke novoletnega blaga tlačila v zareze. Spoje sem dopolnila (zakrila) z zlatim trakcem. Kombinacija belega in rdečega blaga sicer na koncu spominja na rešilni obroč s Titanika, a tega žal nisem predvidela. Okrasila sem še z ogromno božično zvezdo iz filca, rumene pikice pa so domače izdelave iz fimo mase.


Tretji izdelek, ki mi je predstavljal največji izziv, pa je nastal iz nujne potrebe. Naša Sončica namreč nastopa v baletni predstavi in potrebuje preprosto oblekico za deklico. Zdelo se mi je, da bi bila iz križastega blaga najbolj primerna. In kje najdemo največ križastih zadev? V omari starega ateta, flanelaste srajce. Šli smo se torej recikliranje: iz moške srajce narediti srčkano dekliško obleko. Pa da ne boste mislili, da je ideja za izvedbo zrasla na mojem zelniku - gospod Google je bil v veliko pomoč. Našla sem navodila s prelepo sliko.

In nastalo je tole.

Iz tega ...


v to.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Veselim se vaših komentarjev.