sobota, 26. januar 2013

Nekaj za nazaj

Saj vedno delamo nekaj za nazaj. Vsaj jaz. Nikoli "ob času", razen ko je nujno.


Ta darilca sem letos izdelovala za praznike. Najprej sem cele (pred)praznike razmišljala, kaj bi pa letos izdelala. In ideja je prišla - v zadnjem trenutku. Dan pred silvestrovim. Tako so izdelki nastajali na silvestrsko dopoldne, nekateri pa celo na novoletno jutro. Se mi zdi, da je bil zgodba lani podobna.
Kako pravijo? Drugo leto boljše bo ...


Etuije za robčke sem delala že pred leti za vzgojiteljice v vrtcu, letos pa sem jih želela obogatiti z dodatnim žepkom.



Na spletu sem našla sliko izdelka, ki mi je bil všeč, seveda pa ni bilo kroja. Tako sem iz blaga urezala in pripenjala, da sem ugotovila, kakšen naj bo postopek, da bo zadeva prav obrnjena in bodo vsi neugledni šivi odznotraj. Še nekaj poskusov sem imela s satenastim trakcem, da je sta zunaj ostala daljša trakca in torbico lahko zavežeš.


Ugotovila pa sem, da je podobno zadevo delala soblogerica Natalie, ki je bistveno bolj pridna od mene in ustvarja, da je kaj.

Čez praznika sem se končno lotila tudi kvačkat. Izdelki so začetniku primerni. Bom poslikala en dan.
(Presegla sem 10.000 ogledov. Moram biti pa bolj pridna z objavami.)

Imejte se lepo, pust prihaja, bo treba šivat !

1 komentar:

  1. Super luštna im praktična darilca si pripravila. Verjamem da so bile prejemnice vesele.

    OdgovoriIzbriši

Veselim se vaših komentarjev.